Min familj o lite till

Bilderna föreställer mej och Annamaria och är taget från the brighton pier, i söndags!

image19
image20

Här är bilder på min familj...
image21
lottie...
image22
Sidney...
image23
Söta men livsfarliga Tika...som jämt ska ligga i min säng, och jag vågar knappt ta henne därifrån..
image24
Det här är min familjs son, och hans tjej. Russel och Melissa
image25
Närmast mej är Corinne, frun i huset. På smalsidan sitter hennes syster, Claire
image26
Här är även Tony, mannen i huset, och Melissas dotter Lexi med.


Och slutligen snyggingen jag träffade i helgen, Greg, han var delicat!! (han som syns bäst)
image27

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nja, Russel och Lottie var mer i min smak...

2007-09-18 @ 15:01:00
URL: http://annelie.mattson-djos.se/
Postat av: Bettina

Mja, nån riktig pudding har jag då inte sett till på dina bilder än. Men vi klickar ju som oftast inte på samma typer, som tur är :D
Tika och Lottie va då ena riktiga goingar!
Tack för vykortet förresten stumpan! Får se längre fram om man kan ta ledigt nåt och hälsa på. Just nu jobbar framförallt jag och Basse ihjäl oss eftersom vi jobbar dubbelt. :P

2007-09-19 @ 14:46:08
URL: http://xorcistina.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att se alla bilder du lägger ut så att man får ett hum om hur du har det!
Tack för kortet, vi blev jätteglada!

2007-09-20 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0