dålig dag= kort inlägg

Idag har jag varit på dåligt humör...vet ej varför. Jag vart så arg för vi fick en tråkig uppgift, så jag var nära att slänga böckerna åt hel#te. Jag hade igentligen ingen särskild anledning, men jag helt och hållet kokade av irritation. Stackars den som jobbade med mej, fast jag höll mej ganska lugn utåt.
Och då kan jag säga, att det var innan det som borde göra mej arg:
1. Jag Rebecka och Isabelle fick det glada beskedet att danskursen vi skulle gå, inte låg i Brighton i England, utan i USA. Sp vi fick glatt skriva till henne att vi inte kunde komma idag. Och förra veckan skulle vi till en annan danskurs, men då gick vi till fel kyrka...
2. Min dator har grava humörsvängningar. Både igår och idag har den varit helt veck. Kan inte ens röra musen. Nu när jag varit arg hela kvällen på den, stressad över att inte kunna göra mina läxor, och startat om den minst 10 gånger, funkar den helt plötsligt som vanligt. WHY???? Ringde till Kim och han gav mej lite tips, men det var inte det som fick den att funka. Nått måste vara väldigt glappt...

Jag lånade iaf datorn av Claire i stället (hon ska försöka hjälpa mej fixa datorn lite bättre i morgon), så jag kunde skriva min essä till i morgon, som faktiskt är en heder till Bettina. (Vi skulle skriva om vår bästa vän) En massa skryt, men det kan hon nog behöva just nu :)

Oki, nu läggdags. Annars vet man aldrig hur morgonsdagen blir, och i morgon ska man lära känna de nya som kommit till skolan bättre å, för då ska vi ha "social evening" så då bör man ha smilbanden på.

Natti!

Kommentarer
Postat av: anna maria

usch illa allt med datorn och dansen :/
men jag hoppas det ordnar sig på något sätt sen iaf.
kom hem till mig så bjuder jag på kakor och oliver ;)
om det kan muntra upp..

2007-09-25 @ 17:14:46
URL: http://annabitar.blogg.se
Postat av: Bettina

Ja, usch å fy vad jobbigt det börjar kännas utan dig nu gumman... Umgås typ inte med någon nu, bara jobbar mest hela tiden för det är de på jobbet som är mitt "social life"... suck...
Det är tur att du uppdaterar så pass ofta här i alla fall så man ser att du har det bra.
Puss snuttan ;)

2007-09-29 @ 16:14:22
URL: http://xorcistina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0