Träningsvärk

Ush, igår tränade jag totalt 3 timmar irländsk dans. Jag kan knappt gå idag, mina vader värker av varje rörelse!
Ush igen, för i morgon ska jag ha redovisning inför klassen, jag hatar sånt, och jag orkar inte förbereda mej heller...
AnnaMaria och Rebecka kommer snart, vi ska kolla upp resor till Scottland, dags att boka det snart. Sen ska vi byta lite bilder. Roligare än att tänka på redovisningen...fast den ska ju bara vara 5 minuter, men det räcker för att jag ska bli skräckslagen.

Jag känner mej så bekymrad när min familj har en massa främmande. Nu till exempel så fyller Tony år, och massa folk sitter nere och skrattar och tjoar. Jag är jättehungrig, men jag vågar inte gå ner...suck. Tur jag har chips iaf..Varför är man så feg? Tony vart glad för Wiskeyn jag köpte iaf:)
Och i morgon kväll, hihi, då ni! Vet man aldrig vad som händer:) Ska färga håret iaf!:)

Nästa vecka bär det iväg till irland...känns som vi fått struktur på vissa saker iaf, men får fixa det sista i morgon antar jag, men det är inte så lätt när Isabell är sjuk. Man kan ju inte bestämma saker åt andra hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0