isoleringskris

Suck, nu har man varit hemma sen i måndags, sjuk. Provade att gå till skolan idag, men insåg att jag var fortfarande för groggy för att vara där.
Det känns så stressigt för jag behöver verkligen träna på dansstegen till nästa tisdag och det finns inte så många tillfällen för det. Dessutom vill jag inte missa för mycket av lektionerna, för tillvalsämnena har vi bara under 4 veckor styckna.
Men det jobbigaste med att vara hemma är isoleringen. Jag blir tokig av att inte träffa folk! Särskilt saknar jag någon bredvid mej i sängen om kvällarna, en nacke att snusa i och krama om en annans kropp om morgonen och höra peronen säga att han älskar dej, som en startkick på den nya dagen.
Det är snart två månader sedan jag hade ett förhållande sist, fatta vad stabilt! Jag har inte varit singel mer än typ två veckor i sträck sen jag och Emil gjorde slut! Jag är ganska stolt...men ganska desperat...suck...
Sånt tänker man på när man är sjuk och ligger i sängen hela dagen...Har varit på Tesco och köpt en film som jag ska kika på nu iaf, Ameican Dreams. Säkert nån b- film, men Hugh Grant är med och han är ju bra!
 Här kommer lite bilder från Winston Churchills gård. Säkert ointressant, men jag tog närmare 100 bilder...

Trädgården...
image65

image66
Nerifrån nedre delen av hans tomt
image71
image67
På bilden ovan ser du mej med hans hus bakom
image68

image69

image70

image72

Åh! just det! Jag hittade några så fruktansvärt söta djur på youtube igår, så jag är bara tvungen att visa några bilder:
image73
image74image75


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du lägger in så mycket bilder, man får en bättre bild av hur du har det over there!
Se nu till att krya på dig syster yster så du orkar med och kan fortsätta ragga!
Kramis!

2007-10-11 @ 19:17:11
Postat av: anna maria

jag kan komma hem till dig och klappa på din nacke.. ;)
närå.. men hoppas du kommer tillbaka till skolan och mår bättre snart.

fina bilder också. söta djur!
kram

2007-10-11 @ 20:52:55
URL: http://annabitar.blogg.se
Postat av: Bettina

Lillstumpan då... sjuk å så långt bort så man kan inte komma och roa dig något... Jag håller nog också på att bli sjuk, men det får vänta, håller ju på att jobba ihop till en riktigt bra lön nästa månad. :)
Här händer det lite saker, vi ska dra igång tacosen på riktigt idag, så jag ska handla lite innan jobbet.
Vi har en ny tjej på jobbet, Therese, Jürgens brors tjej, så. Bettan har inte kännt att hon behöver nån mer än, så det har tyvärr inte blivit något med Nevin än.
Jones har flyttat in hos oss igår, han har fått jobb, så nu hyr han sölves gamla rum.
Och jag har typ bara 2,5 vecka kvar till uppkörningen nu, gjorde halkbanan i fredags, var tokskoj ju! Sen fick jag köra hem från Rättvik. Måste gått riktigt bra för Dan somnade till hela tiden.

Älskar dig gumman, gud vilken snygg kofta/jacka du har på bilderna!
Puss puss

2007-10-15 @ 11:30:50
URL: http://xorcistina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0