Inget särskilt

Vi var på Culture i lördags. Det jag letade där fann jag dock inte, men jag Rebecka och Annamaria hade rätt trrevligt iaf. Vi dansade och hade oss, fast jag borde inte gjort det för det förvärrade hela min förkylning till det dubbla. Var trots det med klassen till Winston Churchills hus igår, väldigt vackert! Jättemegastor trädgård, och kulligt och fint. Innomhus fick man inte a bilder, men det såg väl ut som det skulle gjort om man levde lyxigt på den tiden. Stora rum, med massa målningar och prydnader överallt. Vissa var avundsjuka på biblioteket, där de var inbyggda bokhyllor. Själv är jag´väl inte så jättemycket för stora stiliga rum, jag vill ha små och mysiga i stället...helst gröna...

hehe. aja, så idag är man hemma och mår skit...Har tittat på två filmer; bridget jones diary för att bli på bra humör, och The passion of the Crist för att sedan bli helt...förkrossad...ush villken hämsk film! Nyss har jag ätit, Björn var så snäll och kom med mat från skolan åt mej. Snart ska jag lägga mej och kolla på en till film...har faktiskt inte använt tv på mitt rum förrän idag, så då ska det användas!

snyft, krax, kra....näe, nu må jag snyta mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0