Halloween!

Nu ska jag inte skriva så mycket...
I onsdags var det halloween i alla fall, och det firas i Brighton! Vi hade "förparty" på skolans paviljong och gick sedan ut i Brighton och klubbade...:)

Jag annamaria och rebecka var först hemma hos mej för att göra lite girly-things...
image96
Se min söta spindel!:)
image97
Liite madonna, isnt it?
image98
Lite fok i paviljongen på skolan
image99
Maria som pumpa
image100
Nina som spöke
image101
Vinnaren av bästa utklädnad var...Pumpan2!
image102
image103


image104
Maria som spöke
image105

image106
Louise och Angelica
image108

image109
...............Och så här kul hade vi!
image110




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken halloweenpingla, skitsnygg outfit! Tycker mig dock känna igen klänningen, trevligt att den är "still going strong"!
Puss på dej!

2007-11-06 @ 20:08:22
Postat av: Bettina

Vad frän du var gumman! Som alltid... Själv var jag utklädd till bi här och var chaffis halva kvällen, fick höra att jag var snyggaste chaffisen i Mora :D
Sen drack jag med och vi var, som varje år, ut till Vika herrgård där det var halloweenparty som vanligt. Sen var vi till klubben och dansade som galningar. :)

2007-11-09 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0